Dicső nemzetvesztő párosunk bő egy hónappal ezelőtt kijelentette, hogy a három betűs intézménytől soha, semmi szín alatt, majd a piacokról! Meg különben is, ha az IMF jön, én el ! Emlékszünk ugye?
Nos mi maradt ebből a karakánnak épp nem nevezhető, inkább eszement kijelentésből? Semmi!! Mint tudjuk, - napok óta "szőnyeg szélére" jár a Nemzet megvezetője azután, hogy Fellegi Tamást kiküldte kuncsorogni a hárombetűsökhöz! Égjen az ő képe! Nem volt irigylésre méltó helyzetben a tárgyalással megbízott! Még a miniszterségéről is lemondott a tárgyalások érdekében!
Nos, ő kiment tárgyalni, de nem akárhogyan!!
"Az Index birtokába került összefoglaló készítője (a hírportál szerint Matolcsy György) szerint: „az IMF jelzése szerint készenléti hitelmegállapodás (SBA) megkötésére van esély, elővigyázatossági jelleggel”
Kijelenthetjük, hogy Fellegi Tamás kiválóan teljesítette feladatát, a "részletkérdések" megtárgyalása Orbán feladata lett!
És itt a csavar a dologban!! Mert figyu csak!
"....A miniszterelnök azt mondta, hogy Magyarország a következő egy vagy két évben megállapodás nélkül is képes volna pénzhez jutni a piacokon. Hozzátette azonban, hogy a jelenlegi 9 százalék körüli kamat mellett a piaci hitelfelvétel hosszú távon fenntarthatatlan lenne.
Orbán elmondta: korábban közölte az EU-val, hogy Magyarország kész akár egy kicsivel magasabb kamatot is fizetni, mint ami az IMF-kölcsönökért szokás. Nem 3-4 százalékponttal többet, de egy ésszerűen megemelt kamatot."......
És ez a lényeg: "Mivel nem is kell nekünk hitel, mert elboldogulunk a piacokról is, de, ha mindenáron meg akarnak vele dobni, nem ugrunk el!" Hehehe!!
Ehhez képest még kamat-felárat is hajlandó fizetni az IMF-nek, csakhogy hitelt adjanak!
Tud valaki olyanról, hogy valaki ekkora s.gg.t csinált pár nap alatt a szájából?
Én nem emlékszem ilyenre! Lehet, hogy tévednék??


Hozzászólások
Eddig 51 komment érkezett (
)
1.
harunalrasid HCJD
2012. 01. 26. 8:48
édes öregem, hát nem ő mondta, hogy ne azt figyeljék, amit mond, hanem amit tesz?
legújabb mondása, hogy minden felelősség az övé!
ez piszok meredek dolog, mert, ha valaki netán komolyan veszi, hogy fog tudni kihátrálni belőle? kire fog - mint eddig - mutogatni?
persze, megint egy jó kijelentés: messiásnak lenni, megváltani az országot saját szenvedése által, kereszt általi halálával, sok vakhitűt fog megtartani egyre fogyatkozó híveiből.
2.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 9:03
1. harunalrasid
Ezt a felelősség kérdést jó lesz nem elfelejteni!
Reméljük lesz alkalom emlékeztetni rá!
3.
Osszián
2012. 01. 26. 9:06
És az még hagyján, hogy segget csinált a szájából, hát azt megszoktuk 23 év alatt, hányszor sasszézott 18 fokokat, és beszélt mást, mint korábban. Fel se lehetne sorolni.
Itt az a kétségbeejtő az ország részére, hogy látszik, alig fogja fel, hogy működnek a piacok. Mi az, hogy tudjuk magunkat finanszírozni a piacról? Hát a kurva magas kockázati felára, meg hozamok miatt éppen, hogy nem tudjuk, helyesebben csak úgy, hogy az ország egyre jobban eladósodik. Hát persze, hogy fenntarthatatlan, és nem csak hosszú távon, de már most is az.
Na és mi miatt van ez, kedves vezető? És ki miatt?
Hányszor figyelmeztetett az EU? És az IMF? Hányszor könyörgött minden jóravaló közgazdász, aki már elővett egy kockás papírt?
De nem, csökönyösen kitartottak a rossz gazdaságpolitika mellett, ami miatt aztán jöttek a leminősítések, a bóvlik, a forint harmatgyenge még most is, és a kockázati felárak meg egyebek már ezeknek a következményei.
Ezért egyértelműen Orbán a felelős.
4.
ronagyuri
2012. 01. 26. 9:06
1: Kalifa, egy kicsit figyelmetlen vagy, mert okfejtésedből egy fontos momentumot kifelejtettél:
"minden felelősség az övé" mondá a daliás 2/3isten. Csakhogy ő és vakhitű fun-jai úgy válik, hogy ővé/övék az ország. Így a mondatban nincs semmiféle messianítás, egyszerű ténymegállapítás: az ország mindenért meg fog fizetni!!!!!
5.
Osszián
2012. 01. 26. 9:11
Az pedig, hogy már magasabb kamatot kínál (kvázi) azt jelenti, hogy nagyon necces valami. Valamit már tud, amit mi nem: talán nem is lesz olyan könnyű az a megegyezés, és őurasága rájött, hogy nagyon, de nagyon kell az a pénz.
Viszont ez megint vissza fog ütni. Ez se szokás - ezzel elárulta magát: a piac most megint azt látja, hogy nagyon nagy a baj, az ilyen Ajánlatokra" odafigyel, nem csodálkoznék, ha megint gyöngülne a forint.
6.
Osszián
2012. 01. 26. 9:17
Raptor, hol mondta Orbán, hogy hajlandó magasabb kamatot adni? (milyen nagyvonalú, a mi bőrünkre. Mint a rossz kártyás)
7.
Osszián
2012. 01. 26. 9:25
Megtaláltam!
www.origo.hu/itthon/20120125-orban-minden-valtozast-keresztul-tudok-vinni-a-parlamenten.html
8.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 9:25
6. Ossi
Itt:
www.hir24.hu/kulfold/2012/01/25/beadta-a-derekat-a-kormanyfo-az-imf-eu-megallapodasert/~~fokusz
9.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 9:29
4. ronagyuri
Gyuri sajnos igazad van, mert így ebben az értelemben más a jelentése!
10.
Osszián
2012. 01. 26. 9:37
Ha 10 bicska lenne a zsebemben egyszerre nyílna ki: ez teljesen hülyének nézi MÉG MINDIG Brüsszelt és persze az IMF-et:
"A kormányfő kijelentette: hajthatatlan abban a tekintetben, hogy Magyarország államadóssága nem nőhet tovább, és keresi a módját annak, hogy a gazdasági növekedés élénkítésével az ország "kinője" az adósságproblémát. "Csoda lenne gazdasági növekedés nélkül csökkenteni az adósságot" - mondta."
. "Nincs megvitathatatlan kérdés. Természetesen vannak stratégiai intézkedések, amelyekről nem mondhatunk le. Ezek olyan erős tartóoszlopok, amelyeket nem lehet lerombolni. Ezek közé tartozik Magyarország versenyképessége, az adósság növekedésének kizárása és a középosztályra alapozott gazdaság" - fogalmazott a magyar miniszterelnök.
Hol a picsában van itt "versenyképesség"? Hogy zárja ki az adósság növekedést, ami a mnyp pénzek beáldozása óta legkevesebb 5%-kal nőtt? Mi a faszt akar a középosztályra alapozott gazdasággal , mi az???
11.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 9:38
Ossi!
Orbán ugye kijelentette, h nem is kell pénz!
Most ehhez képest még a v@l@gukat is kinyalja!
Valóban nem tudni, h ő mit tud, miért teszi?
12.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 9:41
10. Osszián
És nem hajlandó még mindig meneszteni (finoman fogalmaztam) Matolcsyt!!
Egyszerűen nézve olyan, mintha szerelmes lenne belé!
Furcsa gusztusa van! :-))
13.
osszian.
2012. 01. 26. 10:19
Nem szerelmes. Ő csak sajátmagába szerelmes, az is volt mindig: Matolcsy kell neki, mert "optimizmust sugároz".
Mert nem akarja mindig a realitásokat hallani - éppen elég sokk lehetett most szembesülnie azzal, hogy azon az úton nincs tovább. Az az ő útja volt - Matolcsy csak remek tükör, amelyik azt csinálja és mondja, amit a vezér hallani akar.
Olvastad Pubit? Nos ő Orbán szája:
"A magyar kormány számai mást mutatnak a költségvetés hiányáról, mint a Nemzetközi Valutaalap (IMF) számításai - mondta Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője, hozzátéve, hogy a kormány eddigi gazdaságpolitikája és a miniszter, aki azt végrehajtotta, rendkívül sikeres."
Még MINDIG ezt akarja hinni az őrült vezető.
14.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 10:30
@osszian.
Matolcsi optimizmust?
Viccelsz Ossi! (?) :-))
15.
osszian.
2012. 01. 26. 10:33
Mármint Orbán felé - ki tudja mit pusmognak ketten.
Hát még mindig "rendkívül sikeresnek" tartja.
16.
Kokó
2012. 01. 26. 10:51
Leragadtatok a részleteknél!
Most már ideje lenne azon gondolkodni, hogy ez a garnitúra többet a büdös életbe ne kerüljön a politika, és a gazdaság közelébe...
A cél minden eszközt szentesítene...
Taglalgatjuk milyen ellentmondásai vannak ennek a kreténnek, meg a bandájának, oszt megmaradunk ezen a szinten...
Az a vakhitű, aki eddig nem jött rá hogy átverték, az ezután sem fog, mert nem úgy van összerakva...
Most következik majd Orbán azzal a szlogennel, amit a hírhedt elődjétől vett át: -Akarjátok a totális gazdasági háborút?
És még lesz aki akarja...
A fanatikusok nem fogják lemondatni, a hülyéknek meg mindegy...
17.
osszian.
2012. 01. 26. 10:57
"Az a vakhitű, aki eddig nem jött rá hogy átverték, az ezután sem fog, mert nem úgy van összerakva..."
Most olvasom a nol-on egy ilyen teljesen agyatlan elvakulttól:
"Ám 1993 őszén olyan drámai fordulat játszódott le, amely valójában a kiindulópontja a birodalom és Orbán Viktor közötti, ma már egyre pusztítóbb konfliktusnak. Hogy pontosan milyen lelki, erkölcsi és szellemi átalakulási folyamatok nyomán, azt soha nem fogjuk pontosan megtudni, de Orbán Viktor ettől kezdve újabb és újabb tanújelét adja annak, hogy - elismerve a birodalom létét és meghatározó szerepét - Magyarország számára a fennállónál kedvezőbb alkufeltételeket teremtene.
A fordulat már akkor, 1993-ban is kiváltotta a birodalom megtorló dühét, és ennek következtében az akkor még fölényesen vezető Fidesz a nyolc hónappal későbbi választásokon a parlamentbe alig bejutni képes politikai páriává vált. Orbán azonban anteuszi alkat, akit a görög mitológia szerint mindig legyőztek ugyan, de amint a földdel érintkezett, abból újabb spirituális energiákat nyerve felpattant, és folytatta a küzdelmet."
Chili hagyja a liberális áldumát, nem a gazdasági helyzet itt a fő ok, hanem ez.
chili | 2012. január 25. | 19:21:13
Persze, hogy az IMF-tol stb fugg Orban, mert ugy lerohasztotta az orszagot, hogy mar csak ok tudjak kihuzni a csavabol az orszagot. "
Anteusz, spirituális energiákkal: az, hogy tönkrevág egy országot, egyáltalán nem számít.
18.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 11:13
16. Kokó
Szia Kokó!
Ebben igazad van, de milyen megoldást tudsz ajánlani?
Épp most hallgattam Tóth Zoltán választási szakértőt, aki azt mondta, ha a Fidesz 2014-ben (már amennyiben lesz választás) csak 30%-ot is szerez, ő alakíthat kormányt!
Akkor most mi a megoldás??
Mondjuk tudnám, de az nem publikus!! :-))
19.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 11:17
17. osszian.
Igen Ossi!
Sajnos sokan vannak még, akiknek nem fejlődött ki az agya!
Anno 2010-ben sem emlékeztek elegen arra, h milyen ámokfutást rendezett Orbán 1998-2002 -ig!!
Az ilyen agyatlanokkal nem lehet mit kezdeni!
20.
Kokó
2012. 01. 26. 11:17
Rapti, tudsz Te a sorok között olvasni...:-)))
Azon gondolkodám hazafelé, hogy megalakítom az "Ezüstgolyó" Bt.-t.....:-)))
21.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 11:26
20. Kokó
Igen, én is gondoltam rá, de az csak vámpírok ellen használ!
Patás ördögnek elég a tömjénfüst! :-))
22.
Kokó
2012. 01. 26. 11:52
Rapti, lőttél Te már tömjénfüsttel?...:-))
Az a bajom hogy bitang rossz lövész vagyok, a seregben ÖSSZESEN négy lőszert használtam el, azt is véletlenül sorozattal...:-)))
Kell egy alvállalkozó...:-)))
23.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 11:57
22. Kokó
Ha az orra alá megy, nagyon hatásos a füst is!
Csak jó mélyen tüdőzze le!! :-))
24.
harunalrasid HCJD
2012. 01. 26. 12:38
13. osszian.
2012. 01. 26. 10:19
ez a sulykolás. csak mondani, mondani és mondani, míg mindenki el nem hiszi. azután még egy darabig még mondani.
aki meg nem hiszi el, nem számít, meg se hallják.
25.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 13:22
„Kezdjük a jó hírrel: a 'szabadságharcosok országának' miniszterelnöke látványosan letette a fegyvert” – írja Balázs Péter volt külügyminiszter a HVG-ben megjelent cikkében.
hvg.hu/itthon/20120126_balazs_peter_hvg
26.
Bogdán Géza
2012. 01. 26. 14:16
Kedves Raptor Barátom!
Ezen ugyan nincs mit csodálkozni, mivel ezt érték el a sorozatos EU és IMF-ellenes lózungjaikkal. Felmagasztalták magukat, gőgösek, nagyképűek, lekezelőek voltak, ám koppantak s most pedig megalázkodnának. Csakhogy ez már késő. Belekerültünk egy olyan spirálba, ahonnan kitörni sem tudunk. Magyarország, az Orbán-kormánynak köszönhetően immár elvesztette a jó hírnevét és a hitelét a világban. Hiteltelenek lettünk, holott hazánk még a Kádár-érában is erre lehetett büszke. Jelenleg számunkra nincs hitel a piacon. Nincsenek beruházások, aminek következményeként vállalkozások mennek csődbe és munkahelyek szűnnek meg. Az ingatlanpiac is pang. Az adósok hiába akarják értékesíteni ingatlanjukat, mert nincs rá vevő. Magyarország elbarikádozta önmagát, és hogy az Istenverte nép ne haljon éhen, a dicső kormányunk jelenleg szó szerint a népe túléléséért küzd, s erre jó példa a napokban közzétett Darányi Ignác Tervük is. Az új jelszó tehát a következő: Felejtsd el a piacgazdaságot, az egymillió munkahelyet, a jóléti rendszerváltást, és mindent, amit ellenzékben ígértünk neked. Ha élni akarsz, műveld a magyar földet, kapára magyar!
www.profession.hu/cikk/20120125/mezogazdasagi_atkepzest_tarthatnak_az_allaskereso_tanarok/737
Remek írás, amolyan gondolatébresztő poszt. +
27.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 14:38
26. Bogdán Géza
Szia Gézám!
Bizony, lehet mondani, - bármilyen nagy szavaknak tűnik - h ez az Orbán kormány történelmi bűne!
Eddig a Magyar népet szerették, tisztelték az egész világban, most, mint a pestises betegekre tekintenek ránk, akiktől jobb, ha távol tartják magukat!
Én már rég mondom, h Orbán és maffiája több kárt okozott akár gazdasági, akár erkölcsi tekintetben, mint az I és II. világháború!
És ez a közmunka-program!! Egy szemét, kizsákmányoló intézkedés, szemfényvesztés, h ily módon igazolják az egymillió munkahely teremtését!
Szemét bagázs!!
28.
Fannyvár
2012. 01. 26. 15:15
kedves Raptor!!
Igen...telibe találtál !! Itt a lényeg ! OV "sokszínűsége" és gyermeteg retorikája "csak" itthon nyerő...már akinek, mert egyre kevesebbeknek, hiába volt a nagy hajcihő a tüntetéssel, mindenki tudja ezt már...
Európában közölték vele : Az európaiak nem hülyék...értjük...és Magyarország állampolgárai?
Nem következtetetek.....kár lenne :((
Viszont minden egyetértésem mellett egy valamit kifogásolnék kedves Raptor !
A páros minden, csak nem dicső ! S, ez nem hinném, hogy változni fog :(
üdv
Fanny
29.
Bogdán Géza
2012. 01. 26. 15:17
Raptor Barátom, én ezt az egész Fideszes ámokfutást úgy jellemezném, hogy ők voltak azok, akik bebizonyították a világnak, hogy ez az ország még nem érett meg a demokráciára. Ennek következményeként a majdan őket leváltó kormánynak előbb az ország hitelét és becsületét kell visszaszereznie, és csak azután lehet újra gazdasági fejlődésről beszélni, ha ismét elnyerjük a külföldi tőke bizalmát. Orbán Viktornak köszönhetően ez az ország jelenleg egy olyan köztes állapotban van, amit Gyurcsány Ferenc egykori miniszterelnökünk fogalmazott meg helyesen, mondván, hogy hazánk már nem demokrácia, de még nem is diktatúra. A közmunkaprogramjuk erre a legjobb példa, amely nem alkalmas arra, hogy értékteremtő GDP-növekedést hozzon az országnak, még ha a Fidesz szemfényvesztések hatására kétmillió munkahely lesz, akkor sem, de arra viszont igen, hogy egy régmúlt diktatúrát felidézve, embereket a méltóságukban megalázzon.
30.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 16:05
28. Fannyvár
Kedves Fanny!
Nagyon köszönöm, de nem az enyém az "érdem"!
Elég kétes az érdem ugyan, de ezek kiérdemlik a megkülönböztetett figyelmet!
Eddig minden kezdeményezésüket kudarc kísérte!
Sajnos mi hülyék vagyunk, h hagyjuk!
Még 1 ! Ha szabadna kérnem, mint Nemecsek Ernőét! Csupa kicsivel!
Így: raptor :-))
31.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 16:08
29. Bogdán Géza
Gézám!
Ehhez nem tudok hozzátenni semmit, ez olyan tökéletes!
Nagyon becsüllek éleslátásodért, tárgyszerűségedért!! :-))
32.
Kokó
2012. 01. 26. 16:20
Ahogy követem a történéseket, egyre jobban érik bennem a gondolat! CUI PRODEST?
Számoljunk csak! Amikor ez a kretén "trónra" került, az Euró 270,- Ft körül mozgott A CHF 180,-
Most annyi amennyi. Két év alatt mekkora árfolyamnyereséget lehetett kaszálni????
Mert az OTP vezére az hülye mi?
Ne felejtsük azt sem el, hogy a nyikhaj az előző regnálásából sem jött ki rosszul anyagilag...
Nem hülye ez, csak nagyon nagyon elvetemült...
Tudjátok, hülyének szabad lenni, de a csalást még egyelőre az alapkotmány is tiltja...
Berántottak bennünket ebbe a többszintes szélhámosságba, mi meg még mindig a politikai megoldáson törjük a fejünket...
Maffia az ennediken....
33.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 16:42
32. Kokó
Kokó!
Ezt kellene megértenie a sok narancsbirkának, de nem!
Ők nem veszik észre, h ők CSAK eszköznek kellettek / kellenek!
Én bennem még él Torgyán József szereplésének emléke, aki addig kellett, amíg kellett, oszt' jónapot!
Ezt kellene tenni vele,- a neten találtam:
"G.Rozi
Egyszerűen lezárnám a témát, nem cicóznék ezzel a kígyóval.
- Kell a pénz?
- Igen.
- Akkor itt vannak a feltételek, írd alá!
- De….
- Kell a pénz?
- Igen!!
- Aláírod, és a későbbiekben is ehhez tartod magad! Arra az esetre, ha mégsem így történne, olvasd el az apró betűs részt! Abban találod a következményeket!
Ennyi, oszt jónapot!"
34.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 16:45
Fidesz egyen póló:
www.box.com/shared/nutl44ufcg9hoak0eqca
35.
Osszián
2012. 01. 26. 17:20
Piszok jót nevettem...
Na, azt állították, hogy az euró (ami Kokó Bajnai utolsó hivatali napján 265 ft volt) azért drágult, mert euróválság van, és semmiképpen nincs köze a kormány gazdaságpolitikájához.
Ehhez képest, ahogy el kezdett más hangot megütni, és van rá lehetőség, hogy meg lsz az IMF hitel, egyből erősödött a forint.
Mintha készakarva döntögetnék időnként - aki 324 ft-ért adta el, igencsak jól járt. Ez hazaárulás.
36.
maiman
2012. 01. 26. 17:55
Szia Barátom, üdv mindenkinek!
Remek cikket írtál, s nem tévedsz. (re utolsó mondatod)
Hadd tegyek ide egy kis olvasnivalót, igaz, nem rövid, de megéri a fáradtságot.
www.galaxycentrum.com/
37.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 18:08
35. Osszián
Ossi!
Persze a Kósa-Pubi megszólalásakor is épp válság volt!
Meg amikor a Matolcsy, akkor is!
Ezek hülyének néznek mindenkit, ők meg kaszálnak!
Vajon Csányi hány fülest kapott a Vidi meccs alatt?? :-))
38.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 18:18
36. maiman
Szia Maiman Barátom!
Köszönöm, de Orbánéké az érdem, mert tudod: Ez nem jöhetett volna létre .......
Nos Debreceninek ezt az írását olvastam anno!
Nagyon nagy igazságokat ír, amit a birkaagyúak lehet, h nem is sejtenek!
Azért, mert birka módon bámulják, mint egy bálványt!
Nos, akkor ideje lenne ledönteni ezeket a bálványokat!!
Egyébként régebben, mikor megjelent Dr.Kende Péter A Viktor című könyve, akkor elolvastam, de megint bele-bele lapozpk!
Az sem semmi!! :-))
39.
maiman
2012. 01. 26. 18:38
38. raptor
Nálam Kende könyve a "kedvencek" között szerepel, érdemes időnként elővenni!!
Valahogy mindig találni benne aktualitást...:-))))
40.
Fannyvár
2012. 01. 26. 18:48
30.ra
a dícséret azért mégis azé, aki feltette, nem gondolod? Azaz a tied :)
Egyébként kérésed parancs kedves raptor :)
fanny
41.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 18:54
39. maiman
Maiman Barátom!
Nekem is itt van a gép mellett!
Néha valóban olyan történik, ami a könyvben már le van írva! Félelmetes! :-))
42.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 18:55
39. maiman
Kedves Fanny!
Nagyon szépen köszönöm!
És vigyázz a NOL-on!! :-))
43.
Osszián
2012. 01. 26. 19:08
Fukuyama is betorzult az orbáni demokrácialebontásra ez azért nem semmi.
"Bár az európai baloldal általában az új alkotmánynak csak olyan elemeit bírálta, mint a magzati élet védelme, vagy a házasság kizárólag férfiak és nők közötti kimondása, ennél sokkal nagyobb fenyegetést jelent az, hogy az orbáni alkotmány gyengíti az intézményi ellenőrzést a végrehajtó hatalom felett - írja Francis Fukuyama amerikai filozófus, politikai közgazdász a The American Interest című folyóiratban megjelent írásában. A neves író a bírák nyugdíjkorhatárának csökkentését, a jegybank függetlenségének megszüntetését, a médiahatóság politikai ellenőrzését, a választási rendszer Fidesznek kedvező megváltoztatásá, valamint azt emeli ki az intézményi rendszer leépítéséből, hogy az alaptörvény a törvényhozás ellenőrző hatalmát is csökkenti a költségvetés felett."
És akkor Fukuyama még nem is tudja, hogy vannak itt évtizedre bebetonozva fideszes csicskák, barátok, barátnők - mindenütt, mindenhol.
44.
Osszián
2012. 01. 26. 19:11
Neeeem, lányok, fiúk, ezt már nem lehet elviselni:
"Matolcsy György nemzetgazdasági minisztert az Országgyűlés számvevőszéki és költségvetési bizottságának rendkívüli ülésén hallgatták meg a magyar gazdaságpolitikával kapcsolatban. Miközben külföldön a magyar gazdaságért aggódó cikkek jelennek meg folyamatosan, a magyar közgazdászok és az ellenzék folyamatosan a miniszter lemondását követeli, addig Matolcsy szerint minden rendben van. Sőt: az egykulcsos adótól még a népszaporulat is nőtt."
45.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 19:17
Ossi!
F.Fukuyamának van egy nagy igazsága!
“Az új magyar alkotmány nem annyira azért rossz, ami, hanem amiatt, amit szerzői beteges erkölcsi hajlamairól hosszú távon elárul.”
46.
Osszián
2012. 01. 26. 19:23
Aha, mintha ismerné... Fukuyama egy nagy koponya - erre semmilyen gombot nem varrhatnak fel a hívek..:-)))
Virág et blogját olvastad? A sok troll és süket, valamint vak ott ül tort.
47.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 26. 19:34
46. Osszián
Persze, néha odanézek és röhögök! :-))
Matolcsy, meg úgy hülye, ahogy van!!
48.
propatria
2012. 01. 27. 6:34
Magyarország nem érett még a demokráciára, de a diktatúrát sem szeressük. Meg ahhoz olyannak kell lenni. Orbán nem olyan, mert nem elég kemény. Magyarországon az egyetlen sikeres diktátor Kádár volt.
49.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 27. 7:14
48. propatria
Na ne!!
Olvastad itt valahol. h Kádár lett volna a téma?
Itt esetleg Orbán diktatúrája került szóba! Mert nehogy azt mondd, h a demokráciát építi!
Má'bocs!
50.
evalajos
2012. 01. 27. 7:28
***
51.
raptor (szerkesztő)
2012. 01. 27. 7:30
@evalajos
Köszönöm kedves Éva! :-))